Strona główna
Wiadomości
Halina Borowska - Blog żony
Życiorys
Forum
Publikacje
Co myślę o...
Wywiady
Wystąpienia
Kronika
Wyszukiwarka
Galeria
Mamy Cię!
Ankiety
Kontakt




Forum / 28.01.04 / Powrót

Panie Marszałku! Jestem uczniem klasy drugiej LO i już za niespełna 2 lata czeka mnie egzamin maturalny. Chciałbym maksymalnie przygotować się do przedmiotów, które zdaję na tym najważniejszym w życiu egzaminie a nie mogę! Jestem humanistą i na 2 lata przed maturą muszę "wkuwać" przedmioty takie, jak matematyka, fizyka, chemia, biologia tylko po to, aby mówiąc żargonem uczniowskim nie oblać roku. Czy nie uważa Pan, że wspomniana sytuacja jest dość absurdalna a licea profilowane to czysta fikcja, która niegdyś została wymyślona przez Ministerstwo Edukacji?